top of page

VERZENDING & RETOUR

VERZENDBELEID

  • Verpak het
    Pak de items zorgvuldig in de originele doos in, voeg de ingevulde factuur bij en verzegel de doos.

  • Verwijder etiketten
    Verwijder alle etiketten van de doos met uitzondering van het zwarte/witte diamantvormige etiket.

  • Affix label
    Please contact Cleo Cosmetique via the customer service at +31(0) 687 476 282 (Monday to Friday from 8am to 20pm and Saturday from 9am to 12pm) or by e-mail to klantenservice@cleocosmetique.nl to request a new label. Seal the box and attach the return label on the outside of the box.

  • Verzend het
    Breng je pakket naar een locatie bij jou in de buurt en je retour wordt gratis verwerkt. 
    Bekijk de sectie over beschadigde artikelen in de veelgestelde vragen hieronder als bepaalde artikelen zijn beschadigd.

    Houd er rekening mee dat we alleen een terugbetaling doen voor producten die via Cleocosmetique.nl zijn gekocht.

Veelgestelde vragen over retourneren
Hoe lang duurt het voordat ik een tegoed krijgt voor mijn ingeleverde items?

Eenmaal ontvangen worden geretourneerde pakketten verwerkt binnen 7-10 werkdagen. De tijd die nodig is om een tegoed op uw account bij te schrijven kan variëren en wordt bepaald door de bankinstelling. Neem contact op met de bank voor details.

Als ik een item inruil staan er twee transacties op mijn creditcard, waarom is dat?

Als er een inruil wordt gedaan bestaat die uit twee stappen:

  1. Er wordt een tegoed aangemaakt voor het ingeleverde item.

  2. Er wordt een nieuwe bestelling gedaan voor het nieuwe item.

Die twee transacties worden dus in uw account verwerkt; een krediet voor de ingeleverde items en een vergoeding voor de nieuwe items. Let erop dat betaling voor het nieuwe items ook dient te worden goedgekeurd en zodra dat het geval is zal de betaling direct van uw account worden afgeschreven. Hoewel de transactie voor tegoed en de afschrijving tegelijkertijd verwerkt worden kan het langer duren voordat het krediet bijgeschreven wordt afhankelijk van de verwerkingstijden van tegoeden door de bank.

Ik heb voor mijn bestelling gebruik gemaakt van PayPal, kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja. Als u een inruil wilt doen vult u de achterzijde van de factuur in en voegt u uw creditcardinformatie toe. Wij kunnen inruil niet direct via uw PayPal-account laten lopen.

Ik heb het verkeerde product besteld/ontvangen moet ik dat terugsturen?

If your online order is not as expected, please contact us at +31(0) 687 476 282 (Monday to Friday from 8am to 8pm and on Saturday from 9am to 12pm) or send an email to klantenserivce@cleocosmetique.nl for assistance.

Mijn item komt beschadigd aan. Wat moet ik doen?

If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents and contact us as soon as possible at +31(0) 687 476 282 (Monday to Friday from 8am to 8pm and on Saturday from 9am to 12pm) or send an email to klantenservice@cleocosmetique.nl for assistance.

Ik wil een cadeau terugsturen maar wil niet dat de gever dat te weten komt. Kunt u helpen?

Als u een item wilt teruggeven of inruilen dat u als cadeau heeft gekregen, selecteer dan het vakje op de achterzijde van de factuur en doe deze bij het pakket dat u terugstuurt. Zet ook uw telefoonnummer op de factuur. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen als uw retourpakket is ontvangen om ervoor te zorgen dat de retourzending op juiste wijze wordt verwerkt.

Beschadigde items

Als u bestelling aankomt controleer dan de verpakking op eventuele schade die tijdens verzending kan zijn ontstaan. It is normal for the shipping carton to show some wear, however, if damage occurred to the item(s) in your shipment, please retain the box, the packing materials and the items inside and contact us immediately at +31(0) 687 476 282 (Monday to Friday from 8am to 8pm and on Saturday from 9am to 12pm) or send an email to klantenservice@cleocosmetique.nl for assistance.

Geef uw bestelnummer en uw e-mailadres en telefoonnummer zodat we u snel kunnen helpen.

bottom of page